Neste blog eu fago unha defensa da reintegraçom de Galiza dentro do universo da Lusofonia, já que as línguas faladas na Galiza e em Portugal som duas maneiras de falar a mesma língua. Este blog é a mais um blog onde também se pode falar de tudo sobre o mondo lusófono, cultura ,língua, história..........., todas as ligaçoms entre Galiza e as suas irmas de fala portuguesa.
Sem comentários:
Enviar um comentário