BEM-VINDOS AO BLOG GALIZA NAÇOM LUSÓFONA
Neste blog eu fago unha defensa da reintegraçom de Galiza dentro do universo da Lusofonia, já que as línguas faladas na Galiza e em Portugal som duas maneiras de falar a mesma língua.
Este blog é a mais um blog onde também se pode falar de tudo sobre o mondo lusófono, cultura ,língua, história..........., todas as ligaçoms entre Galiza e as suas irmas de fala portuguesa.
DN = O dilema do Presidente - Opinião - Editorial
O dilema do Presidente - Opinião - DN
LEMBRETE: Pesquisem o jornal, para encontrarem muitos outros artigos ou temas. Cliquem noutras secções.
Henrique Cayolla.
Sem comentários:
Enviar um comentário