BEM-VINDOS AO BLOG GALIZA NAÇOM LUSÓFONA
Neste blog eu fago unha defensa da reintegraçom de Galiza dentro do universo da Lusofonia, já que as línguas faladas na Galiza e em Portugal som duas maneiras de falar a mesma língua.
Este blog é a mais um blog onde também se pode falar de tudo sobre o mondo lusófono, cultura ,língua, história..........., todas as ligaçoms entre Galiza e as suas irmas de fala portuguesa.
BANDEIRA E HINO MONÁRQUICO PORTUGUÊS

ESTA FOI A BANDEIRA PORTUGUESA ENTRE OS ANOS 1820 E 1910.
E ESTE FOI O HINO PORTUGUÊS DESDE 1834 ATÉ 1910:
2 comentários:
Adorei o seu blogue, parabéns!
OBRIGADO, AMIGA!
Enviar um comentário